Odp: Kandydat Na Wójta
Po niektórych wypowiedziach muszę dokonać sprostowania.
Otóż ja nie jestem przede wszystkim muzykiem ale RÓWNIEŻ jestem muzykiem.
kilkunastoletnia praktyka w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz realizowanie celów biznesowych w firmach w których pracowałem oraz pracuje,myślę w dostateczny sposób predestynuję mnie do ubiegania się o urząd wójta.
Jak już wspomniałem wcześniej,studia magisterskie na Uniwersytecie Śląskim przygotowały mnie do wykonywania zawodu nauczyciela.Jednakże ukończone studia podyplomowe na Akademii Ekonomicznej w Katowicach,kierunek zarządzanie i marketing ,dały mi możliwość zgłębienia oraz utwalenia kanonów postępowania w obszarze zarządzania.
wiadomo,że zarządznie w Gminie /nie mylić z rządzeniem/jest wypadkową działań GRUPY ludzi.Tak więc istotnym elementem w procesie zarządzania jest współlpraca z ekipą kompetentnych wspólpracowników,którzy realizują wyznaczone cele w określonych obszarach.
Jeśli jeden z Panów nie doczytał do odsyłam do zapoznania się z ordynacją wyborczą na wójta etc.....
Tam zawarta jest informacja o tym,że osoba ubiegająca się na urząd wójta nie musi posiadać nawet wyższego wykształcenia.
Ja pomimo tego,że posiadam średnie wykształcenie to na dodatek uzyskałem również dyplom magistra oraz zadałem sobie trud rozszerzenia swoich kwalifikacji.Jak wspomniałem ,chciałbym dodatkowo rozszerzyć swoje horyzonty na kierunku Samorząd terytorialny na UŚ,wydz.prwa i administracji.Zachęcam wszystkich do rozwoju swoich kwalifikacji.
W otaczającym nas świecie,można zauważyć osoby sprawujące władzę,mniej lub bardziej znane,które wcześniej zajmowały się muzyką lub realizowały się zawodowo w innych grupach zawodów,np.aktorzy.
Tak więc proszę nie "bić piany"/dotyczy malkontentów/ i oddać swój głos na kandydata,który wg Państwa opinii byłby najlepszy.